czwartek, 15 marca 2012

Wydanie 5 - 02 Marca 2012 - W Kolorze Closterkellera -

Życie w ciągłym stresie. Nigdy nie wiadomo co sie moze stac jutro. Wszystkie te odreagowania wewnetrzne mocno odbijaja sie na mojej psychice, mojch odruchach i czasem cięzko sobie dac rade z tym wszystkim, i boli głowa i brakuje tylko komfortu psychicznego ze wszystko jest ok, i wszystko płynie tak jak nalezy. Wszystko to milknie gdy jestem w swoim sanktuarium zdala od mysli które mnie wpedzaja w ten stan... i czasem nic nie moge poradzic, nic nie moge zmienic, tylko trwac i starac sie nie spasc z tej drabiny by nie złamac sobie zycia.
Jaki jest cel tego wszystkiego ? Gdzie bede za rok a gdzie bede za dziesiec lat, w jakim miejscu, na jakim etapie ?
Jestem juz zmeczony i znurzony tym wszystkim

Pozostaje muzykaaa...


1. Closterkeller - Graphite
2. Peter Bjargo - Architecture Of Melancholy
3. Closterkeller - Aurum
4. Tenhi - Uloi
5. Tenhi - Pienet Purot
6. Closterkeller - Purple
7. Cold in Berlin - Destruction
8. Patti Smith - Gloria
9. Patti Smith - Land Of A Thousend Dances
10. Cold In Berlin - White Horse
11. Cold In Berlin - Total Fear
12. Closterkeller - Blue
13. Corde Oblique - A Hail Of Bitter Almonds
14. Corde Oblique - Jagsaw Falling Into Place
15. Corde Oblique - Red Little Wine
16. Closterkeller - Bordeaux
17. Closterkeller - Cyan
18. Chandeen - Shadows Fade
19. Chandeen - Kiji
20. Closterkeller - Scarlet
21. Type O Negative - She Burned Me Down
22. Closterkeller - Violet


Dzis zestaw w kolorze Closterkellera. Na dodatek wspominam Patti Smith z debiutu przy okazji nowej płyty projektu Cold In Berlin łaczacy frustracje z energią, pieknie wraza to wszystko, moje emocje tak jak cały zestaw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz