niedziela, 20 maja 2012

Jestem Saiko siedze w sobie [ wydanie 13] [27kwietnia 2012]

1. Horisont - Crusaders of Death [CD: Crusaders Of Death]
 2. Quidam - Saiko [CD:Saiko]
 3. Quidam - Przedwiosnie [CD: Saiko]
 4. Quidam - Wiosna [CD:Saiko]
 5. Quidam - Surevival [ CD: Strong Together Live]
 6. Quidam - Depicting Colours of Emotions [CD:Strong Together -live]
 7. Quidam - We Lost [ CD: Strong Together - Live]
 8. Quidam - The Fifth Queeen Of Everything [CD: Strong Together - Live]
 9. It Bites - Man In The Photograph [ CD: Map Of The Past]
 10. It Bites - Wallflowers [CD:Map Of The Past]
 11. Peter Gabriel - WallFlowers [ CD:Security]
 12. No Man - Photographs In Black And White [ CD: TOgether We're Stranger]
 13. No-Man - All The Blue Changes [ CD: Love And Endings]
 14. NO-Man - Mixtaped [CD: Love And Endings]
 15. No-Man - Things Change [CD: Love And Endings]
 16. Quidam - Obok Mam [CD: Saiko]
 17. Quidam - Walec [CD: Saiko]
 18. Galahad - Seize The Day [ CD: Battle Scars ]
 19. Quidam - Saiko [CD: Saiko]
 20. Mirosław Czyżykiewicz - Sam na Sam [ CD: Ave]
 21. Mirosław Czyżykiewicz - Ave [CD: Ave]

 Jestem Saiko siedze w sobie... Sam na sam bo tylko...SIEBIE MAM.
 W Gruncie rzeczy człowiek całe swoje zycie przezywa SAM. Odczucia pozytywne i negatywne czuje na swój sposób i nie powtarzalny. Czy do opisania. Najpierw trzeba byc kims by wiedziec czy czujemy JA I INNI tak samo, chocby na przykładzie dwóch róznych osób.
Czasem ciezko wytrzymac wszystko... Jestem Saiko
Nowy Quidam bardzo przypadł mi do gustu, zanim sie pojawił, a gdy sie pojawił i "przeczytałem całosc płyty" moje odczucia sie nadszarpniete i zaczyna sie krecenie nosem, ale ogolnie jest bardzo "wkrecajaco".
Poza tym w splocie całej hitrorii najnowsza płyta koncertowa No Mana, no w zwiazku z płyta Saiko Quidamu przypomnienie koncertu zarejestrowanego na Strong Together Jest tez maluczki kawałek IT BITES- słucha sie wysmienicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz